Praktijkinformatie

Spreekkamer Huisarts Java Eiland

Spreekuren

Per consult kan in principe 1 klacht besproken worden. Heeft u meerdere klachten? Houdt er dan rekening mee dat u daar een nieuwe afspraak voor dient te maken.
Wij willen u vragen zich altijd even te melden bij de assistentes voordat u plaats neemt in de wachtkamer.
Tot ziens in onze praktijk.

Reguliere Spreekuren

 Spreekuur huisartsen tussen 8:00 en 16:00 uur:
.
Dhr. A. Medema:
Heeft spreekuur op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
.
Mw. S. Koot
Heeft spreekuur  op maandag, woensdag en donderdag.
.
Mw. N. Janning
Heeft spreekuur op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.
.
Mw. S. Koop

Heeft spreekuur op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
.
In geval van spoed kunt u altijd op de praktijk terecht, ook al is uw eigen huisarts afwezig.

Spreekuur Praktijkondersteuners

Wij hebben een speciaal spreekuur voor mensen met diabetes en hart- en vaatziekten. Het spreekuur wordt door onze verpleegkundig specialist, mw. A. Helmigh, gedaan. Zij is bevoegd om – net als de huisarts – onderzoeken aan te vragen en medicatie voor te schrijven.
.
Ook werken twee praktijkondersteuners GGZ in onze praktijk. Bij hen kunt u terecht met uw psychische problematiek.

Praktische Informatie

Onze praktijk is geopend van 08:00 tot 17:00.
Maar let op: tussen de middag is de voordeur op slot. Dan kunnen wij de wachtkamer desinfecteren en lunchen.
Onze excuses voor eventueel ongemak.

Telefonisch Consult

Veel mensen bellen met vragen over het coronavirus.
Om lange wachttijden aan de telefoon te voorkomen verzoeken we u bij vragen over Corona te kijken op de website van het rivm en thuisarts.nl of te bellen met 0800-1351
Denkt u symptomen van het Corona virus te hebben bel dan de GGD voor een testafspraak: 0800-1202.
.
Wilt u telefonisch met de huisarts overleggen?
.
Bel dan voor 10.00 uur met de praktijk. Zorg dat we uw juiste telefoonnummer hebben. De huisartsen proberen tussen 11.30 en 14.00 terug te bellen. Soms zijn er spoedgevallen en kan dat later worden. We hopen op uw begrip

Afspraak maken

De assistenten vragen bij het telefonisch maken van een afspraak altijd om de reden van de afspraak, zij zijn hiervoor medisch opgeleid. De reden voor deze “triage” is dat wij, uw hulpverleners, u zo snel en efficiënt mogelijk kunnen helpen.
.
Heeft u een afspraak? Dan zijn dit de regels:

      • Kom – indien mogelijk – alleen
      • Kom op tijd, maar niet (veel) te vroeg
      • Bent u te laat? Maak een nieuwe afspraak
        .

Herhaalrecepten

Herhaalmedicatie kan op de volgende manieren worden besteld:

      • Via het patiëntenplatform met de button bovenaan onze homepagina. Meer informatie hierover vindt u onder het kopje E-health op deze paginga.
      • Met de zorg online app. Meer informatie hierover vindt u onder het kopje zorg online app.
      • Telefonisch door het inspreken van de receptenlijn: 020-4190133, optie 3. Om onze telefoonlijnen open te houden, verzoeken wij u vriendelijk niet de assistente te bellen voor het bestellen van herhaalmedicatie.

.

Wanneer u uw medicatie voor 12 uur besteld ligt deze binnen twee werkdagen voor u klaar bij uw apotheek.

E-health / Patiëntenportaal

e-Health via uw smartphone of tablet?
Ga naar de patiëntenomgeving bovenaan de website. Maak een account aan wanneer u deze nog niet heeft en download daar de Zorg Online app.
Hierna kunt u veilig en snel online afspraken maken, e-consulten aanvragen en e-recepten aanvragen.

Inschrijving als nieuwe patiënt

De praktijk is geopend voor nieuwe patiënten uit het postcodegebied 1019.

 

Om u in te schrijven kunt u een inschrijfformulier ophalen bij de assistente.  We hebben behalve uw inschrijfformulier ook een identiteitsbewijs nodig en een bewijs van inschrijving bij een verzekeringsmaatschappij.

 

Nadat we uw getekende inschrijving binnen hebben – en uw vorige huisarts weet dat wij uw nieuwe huisartsenpraktijk zullen worden- kunnen we de gegevens bij uw oude huisarts opvragen en in ons systeem  verwerken.

 

Vergeet u niet bij komende bezoeken aan laboratorium en/of ziekenhuis door te geven dat wij uw nieuwe huisartsen zijn.

 

Hartelijk dank voor uw inschrijving als nieuwe patiënt, en welkom in onze praktijk.

Meer informatie? Thuisarts.nl!

Kijk voor meer informatie op www.thuisarts.nl. Thuisarts.nl is bedoeld voor mensen die informatie zoeken over gezondheid en ziekten. U kunt de informatie op de website gebruiken:

      • om gezond te blijven;
      • om klachten zelf aan te pakken;
      • als u zich afvraagt wanneer u naar de huisarts moet gaan;
      • als u zich wilt voorbereiden op een gesprek met uw huisarts;
      • als u de uitleg en adviezen nog eens na wilt lezen na een bezoek aan uw huisarts;
      • als u op zoek bent naar meer informatie over een onderwerp.

.
Huisartsen gebruiken Thuisarts.nl als ondersteuning bij hun voorlichting aan patiënten voor, tijdens en na het consult.

thuisarts

Op reis? Kijk op Reisprik.nl

Reisprik is een landelijk netwerk van gespecialiseerde huisartsenpraktijken voor reizigersadvisering en vaccinatie. Opgericht in 2009 bestaat het netwerk ondertussen uit meer dan 90 praktijken verspreid over heel Nederland. Van de bij Reisprik aangesloten praktijken mag u kwaliteit en service verwachten. Zo kunt u via internet uw afspraak maken, kunt u snel terecht en wordt u vakkundig geadviseerd. Ook bij terugkomst kunt u bij vragen rekenen op ondersteuning. Kijk voor meer informatie op www.reisprik.nl

reisprik logo
reisprik
rijbewijskeuring

Rijbewijskeuring

Indien u een rijbewijskeuring nodig heeft kunt u een afspraak maken met een van de huisartsen in onze praktijk. De keuring wordt uitgevoerd door een andere arts dan uw eigen huisarts. U dient de voorzijde van het keuringsformulier vooraf in te vullen en te ondertekenen en een urinemonster mee te nemen naar de keuring.
.
De kosten van een rijbewijskeuring zijn € 58,-

Klachtenformulier

Het medisch team van Huisartsenpraktijk Java Eiland streeft ernaar om u goede en verantwoorde zorg te leveren. Toch kan het zijn dat dingen anders lopen dan gewenst en zelfs misgaan. Laat ons weten wanneer u vindt dat er dingen zijn misgegaan. Graag willen we hierover met u het gesprek aangaan. Mogelijk kunnen we een toelichting geven, die zaken duidelijker voor u maken. Tegelijk kunnen we van uw situatie leren en veranderingen aanbrengen in onze werkwijze, waardoor herhaling kan worden voorkomen.

.

Wanneer u ontevreden bent over een bepaalde gang van zaken, vragen we u om onderstaand klachtenformulier in te vullen en bij ons af te geven of naar ons toe te mail. We nemen dan na ontvangst contact met u op voor het maken van een afspraak.

.

Klik hier voor het klachtenformulier.

vraag
Translate »
Call Now Button